środa, 13 maja 2015

GOLD BLACK

Welcome Dear!

I have prepared a new post for you.

I hope you will enjoy this combination!

This time I bet on black and gold. I adore this particular combination of colors, especially shades of gold, it's one of my favorite colors. You can see that I try to add it quite often
evenifitwouldbeminimaldetailsuch as watch, which in my opinion automatically revive the whole look.

In this set black superiority is smoothed by suit jacket of  my design made of a flexible material with a glossy shade of gold. To give more character of the whole styling I added shoes in brown shade of gold and topped off  the whole look with  necklace and sunglasses in a similar shade.

What do you think about it?


Hej Kochani!

Przygotowałem dla was nowy post .

Mam nadzieję, że spodoba Wam się takie połączenie !

Tym razem postawiłem na czerń i złoto.  Uwielbiam to zestawienie kolorystyczne a szczególnie przepadam za złotem. To jeden z moich ulubionych kolorów,  często staram sie go dodać choćby jako minimalny dodatek jak np. zegarek, który automatycznie ożywia cały look .

W tym zestawie idealnie przełamuje czarny look marynarka mojego projektu wykonaną z elastycznego materiału o połyskliwym odcieniu złota. By nadać więcej charakteru całej stylizacji dodałem buty o brązowym odcieniu złota i uzupełniłem całość o naszyjnik i okulary w podobnym odcieniu.
Co sądzicie o takim looku?
















 /Jacket designed by myself  / Trousers Zara / Sweater Sisley / Watch Rolex / Bag H&M / Necklace TheMode.pl / Shoes David Naman / Sunglasses http://www.brylove.com/

  Photography : Jacek Juras 
image processing Sylwia.Kopaniarz 

                                                              
                                         My website : lukaszomiotek.wix.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz